Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Otkrijte cjelovitu podršku za svoje kupce

Komunicirajte s kupcima brzo i učinkovito putem virtualnog agenta koji omogućuje brzo rješavanje jednostavnijih problema, dok se vaši agenti bave složenijim. Upravljajte komunikacijom putem svih kanala istovremeno i omogućite trenutačnu podršku kupcima. 

Prednosti

Ovlaštite svoj tim s višekanalnim alatom

Jedinstvena nadzorna ploča omogućuje jednostavnu komunikaciju s kupcima putem bilo kojeg kanala, bilo da je to SMS, chat, Facebook Messenger, WhatsApp ili telefonski poziv, sve to objedinjeno u jednom prikazu koji agentu omogućuje brže rješavanje nastalih problema. 

Integrirana umjetna inteligencija pomaže vam rješavati probleme putem preporučenih članaka i sličnih već riješenih problema, omogućujući brže rješavanje problema. 

Analizirajte performanse kontaktnih centara i pojedinih agenata kako biste poboljšali suradnju s kupcima. Razumijte interakcije kupaca i usmjerite razgovor prema pozitivnom rješenju problema. 

Prepoznajte probleme putem dijagnostike u stvarnom vremenu i pravovremeno reagirajte. Rješavanje problema na daljinu omogućuje rješavanje problema putem daljinskog upravljanja. 

Želite znati više?

Prijavite se za besplatno savjetovanje.
Pretplatite se

Rješenja

Povezani proizvodi