Nabava

Digitalizirajte cijeli proces nabave

Standardizirani i strukturirano vođeni procesi nabave imaju velik utjecaj na poslovanje. Uspješna poduzeća stoga posvećuju veliku pozornost uvođenju suvremenih alata za stratešku nabavu i redovito nadograđuju alate za operativnu nabavu. S cjelovitim poslovno-informacijskim rješenjem Microsoft Dynamics 365 Business Central možete učinkovito planirati i voditi cijeli proces nabave, od planiranja, obrade naloga, provjere zaliha i vrednovanja učinaka do završne analize i izvještavanja. 

Prednosti

Prednosti digitalizacije nabave

S naprednim rješenjima na području poslovne analitike možete vizualizirati cijeli plan nabave i uspostaviti učinkovit nadzor na svakom koraku procesa. Uspostavite strukturiran i standardiziran proces nabave koji se odražava u poboljšanom i stabilnijem poslovanju te racionalizaciji troškova nabave. 

Pratite trenutni protok novca, optimizirajte financijsko stanje s strateškim planiranjem platnih tokova, ujednačite politiku popusta, uspostavite automatski izračun i knjiženje, točno procijenite razinu zaliha i ocijenite dobavljače na temelju njihovih prethodnih usluga. Sve to u jednom rješenju. 

S integriranim procesima možete planirati i pratiti izvršenje nabave izravno u ERP sustavu. Automatizacija zaliha odvija se u stvarnom vremenu. Narudžbe se odvijaju glatko i bez komplikacija. 

Troškovi nabave materijala i usluga čine čak 57% ukupnih troškova poduzeća. Alat poput Business Centrala pomaže smanjiti troškove nabave i optimizirati cjelokupni postupak s ujednačavanjem procesa nabave i uvidom u cijeli lanac nabave. 

Odjeli za nabavu koji provode digitalizaciju mogu očekivati 40% povećanje godišnjih ušteda. 

Želite saznati kako digitalizirati nabavu?

Prijavite se za besplatnu konzultaciju.
Prijavite se