Najvažnije funkcionalnosti koje dobivamo upotrebom ERP sustava su one za koje trošimo najviše vremena u administrativnom smislu. Područja koja smo rasteretili s rješenjem povezljivosti web trgovine s ERP sustavom Microsoft u ovom konkretnom slučaju su:
- Prodaja - Prodavač se više ne bavi brojnim ručnim bilješkama, unosom podataka u različite programe ili fizičkim pregledom zaliha kada dođe do narudžbe proizvoda u web trgovini. Sada je proces potpuno automatiziran i ujedinjen u jednom programu. Od narudžbe proizvoda do same izdaje i narudžbenice dostavnoj službi.
- Marketing - Marketing služba ima sve podatke o prodaji i statistici na dohvat ruke u jedinstvenom programu, koji omogućava pregledne informacije i podatke o aktivnostima na web trgovini. Upravljanje proizvodima upravlja iz ERP sustava koji je sinkroniziran s web trgovinom.
- Nabava - Nabavni referent putem sveobuhvatnog sustava ima točne podatke koliko proizvoda ili materijala je još na zalihama te lako planira nabavu novih komponenti ili proizvoda bez uskih grla. Potpunost programa mu omogućuje lakše i učinkovitije planiranje godišnjih planova.
- Skladištenje - Skladišni radnik obavlja svoj posao učinkovito i precizno pomoću ERP sustava za skladišta i tako ima pregled nad zalihama, izdavanjem, praćenjem i knjiženjem materijala.
Za razvoj web trgovine IC Elektronike koristili smo programski alat Magento, koji nudi sveobuhvatna rješenja izrađena prema mjeri korisnika i industriji u kojoj djeluje. Magento platforma je potpuno prilagođena poslovnim procesima u tvrtki i kompatibilna s Microsoft Dynamics NAV - Navision ili obnovljenom verzijom Business Central.
Kako izgleda primjer automatizirane web stranice u vezi s ERP sustavom:
- Novi web kupnja pokreće automatsko stvaranje narudžbe, koja je potpuno sinkronizirana s ERP sustavom.
- U ERP sustavu se automatski kreira prodajni nalog prema primitku kupčeve narudžbe.
- Automatski se formira otpremnica i sistemska poruka skladišnoj službi da proizvod pripremi za isporuku.
- Pošiljka se vaganje preko elektronske vage, koja automatski prepisuje težinu u sustav. Automatski se izradi i pošalje narudžba za dostavnu službu.
- Ovisno o količini u kupčevoj narudžbi, zaloga proizvoda se automatski odgovarajuće smanjuje u ERP sustavu i na web trgovini.
Integracija Tinx-IT Magento rješenja za upravljanje informacijama o proizvodu - (eng. Product Information Management – PIM) unutar Business Central ili Navision programa omogućuje upravljanje podacima, slikama, informacijama, oznakama i cijenama na svim proizvodima u web trgovini. Sve na jednom mjestu.
Tako web trgovina može preko ERP sustava urediti opis proizvoda, dodati sliku ili ispraviti cijenu preko važećih cjenika.